Nasze galerie:

Witaj Nieznajomy | Twój profil | Wyloguj się

Szukaj w publikacjach

Pokaż tylko

FAQ (Frequently Asked Questions)

"często zadawane pytania" i odpowiedzi na nie

Planujecie Państwo pierwszą wizytę w "FILHARMONII malucha"? Tutaj znajdą Państwo informacje, które mogą okazać się bardzo przydatne.

kategoria 1:  REJESTRACJA
kategoria 2:  BILETY
kategoria 3:  METODY PŁATNOŚCI
kategoria 4:  KONCERT
kategoria 5:  REGULAMINY

kategoria 6:  KONTAKT

Kategoria 1: REJESTRACJA

Jakie korzyści otrzymuję poprzez zarejestrowanie się na www.filharmoniamalucha.pl ?

Przedsprzedaż: jedynie subskrybując newsletter „FILHARMONII malucha” będą mieli Państwo okazję kupić bilety jeszcze ZANIM trafią one do ogólnodostępnej sprzedaży. Jednakże nie możemy obiecać, że takie oferty pojawią się przy każdym nowym Koncercie.
Wyjątkowe konkursy: serwis filharmoniamalucha.pl oferuje konkursy i możliwość wygrania nagród, takich jak darmowe bilety na koncerty, spotkania z Artystami, płyty z autografami, czy możliwość oglądania koncertu bezpośrednio ze sceny w strefie VIP, a nawet wizyta w garderobie Artystów (tuż przed lub bezpośrednio po koncercie!).
Newsletter koncertowy: rejestrując się w serwisie filharmoniamalucha.pl mogą Państwo  również otrzymywać nasz newsletter koncertowy, a w nim wszelkie informacje o przedsprzedażach, nowych koncertach, biletach. Okazjonalnie zaproponujemy Państwu również specjalne promocje cenowe, czy konkursy, o których przeczytacie najpierw w naszym newsletterze!

Czy rejestracja na filharmoniamalucha.pl jest bezpłatna? Jak mam się zapisać?

Tak, rejestracja w serwisie filharmoniamalucha.pl jest absolutnie bezpłatna. Jak się zapisać? Prosimy kliknąć w link “Rejestracja nowego użytkownika” i wypełnić krótki formularz rejestracyjny z danymi. Nie zapomnijcie zaznaczyć Państwo oświadczenia, że przeczytaliście i akceptujecie wszystkie Regulaminy oraz zgody na otrzymywanie newslettera koncertowego; tylko wówczas będziemy mogli przedstawić Państwu nasze promocje i konkursy!

Zarejestrowałem się na stronie filharmoniamalucha.pl, ale nie otrzymałem e-maila aktywującego?

Aby w pełni aktywować swoje konto na www.filharmoniamalucha.pl musicie Państwo kliknąć w link aktywujący, który wysyłamy do Państwa w osobnym e-mailu (Temat: "Autoryzacja konta"). Prosimy także sprawdzić folder SPAM! Zdarza się, że niektóre istotne e-maile przypadkowo trafiają do tego folderu. Czasami zdarza się też, że wiadomości z niewiadomych przyczyn nie docierają do zainteresowanych osób. Niestety, nie jesteśmy w stanie temu zapobiec. Jeśli wypełniliście Państwo formularz rejestracyjny, a po pół godzinie nadal nie macie maila aktywującego, prosimy o kontakt z nami. Postaramy się pomóc Państwu jak najszybciej.

Czy mogę zmienić swój adres e-mail?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Aby zmienić swój adres email trzeba ponownie dokonać procesu rejestracji nowego użytkownika.

Czy mogę zrezygnować, anulować moje zamówienie jeśli dokonałem płatności? 

Nie. Nie ma możliwości zanulowania opłaconego już zamówienia, ani zwrotu pieniędzy za nie.

Kategoria 2: BILETY

Jak i gdzie mogę dokonać zakupu biletów na koncert?

Organizatorzy "FILHARMONII malucha" prowadzą sprzedaż biletów elektronicznych (e-biletów) na koncerty za pośrednictwem własnej strony www.filharmoniamalucha.pl w dziale "KONCERTY". Kupujący składa zamówienie i wnosi opłatę za bilety (na razie wyłącznie za pomocą przelewu bankowego). Po zaksięgowaniu kwoty na koncie Organizatora, kupujący otrzymuje na podany w zamówieniu adres wiadomość e-mail z załączonym biletem(ami) (w formacie PDF). Otrzymany bilet jest gotowy do wydruku i użycia.

Czym jest bilet elektroniczny?

Bilet elektroniczny (e-bilet) jest nośnikiem informacji w formie elektronicznego załącznika (format PDF), który po otrzymaniu pocztą elektroniczną (e-mail) należy wydrukować i okazać bileterom przy wejściu na koncert. Bilet elektroniczny należy mieć zawsze przy sobie w trakcie imprezy na wypadek, gdyby zostali Państwo poproszeni o jego okazanie personelowi obsługującemu.

Po co wprowadza się bilety elektroniczne?

Najprościej mówiąc, są sprawniejsze w obsłudze i wygodniejsze dla Państwa. Są też inne zalety:
- brak konieczności korzystania z dodatkowych form zabezpieczeń (hologram, znak wodny itp.),
- możliwość wysłania biletu pocztą elektroniczną - zmniejszone koszty dystrybucji,
- personalizacja sprzedaży połączona z wprowadzeniem biletów imiennych,
- łatwiejsze sprawdzenie ważności biletu przez bileterów - zwiększona przepustowość przy wejściu,
- biletu elektronicznego nie można zgubić!; wszystkie informacje są przez cały czas bezpiecznie przechowywane w systemie komputerowym "FILHARMONII malucha.

Kiedy dotrą do mnie zamówione bilety?

Wszystkie prawidłowo zarezerwowane i opłacone w terminie zamówienia realizujemy automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie - maks. do 4 dni (jeśli pozwala na to termin imprezy).

Jak działa przedsprzedaż biletów? Jaka jest różnica pomiędzy przedsprzedażą biletów zwykłą a ekskluzywną?

Na Koncerty „FILHARMONII malucha” oferujemy dwie przedsprzedaże biletów - zwykłą i ekskluzywną. Aby skorzystać ze zwykłej przedsprzedaży powinni się Państwo zarejestrować w serwisie filharmoniamalucha.pl. Przedsprzedaż ekskluzywna adresowana jest wyłącznie do Uczniów Szkoły Muzycznej YAMAHA i odbywa się na tydzień przed wprowadzeniem biletów do przedsprzedaży zwykłej. Przedsprzedaż zwykła odbywa się na miesiąc przed wprowadzeniem biletów do sprzedaży ogólnej (o ile taka sprzedaż będzie miała miejsce). Zakupienie biletu w przedsprzedaży ekskluzywnej gwarantuje miejsce na koncercie najlepsze z możliwych, a w przedsprzedaży zwykłej - uprzywilejowane.

Czy mogę wymienić swój bilet na lepsze miejsca, jeśli już dokonałem zakupu?

Nie. Wszystkie bilety zakupione poprzez serwis filharmoniamalucha.pl oraz naszych partnerów nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Czy kupując bilety - miejsca muszą być zawsze obok siebie?

Tak. Dokonując zakupu na stronie www.filharmoniamalucha.pl, mogą być Państwo pewni, że w przypadku koncertu z miejscami numerowanymi, wszystkie zakupione bilety muszą ze sobą sąsiadować. W każdym innym przypadku zostaną Państwo poinformowani mailowo o braku takiej możliwości (a rezerwacja zostanie anulowana!). W takiej sytuacji będą Państwo poproszeni o rezygnację z zamówienia, a wpłacona kwota zostanie w całości zwrócona.

Nie mogę być na koncercie, czy mogę zwrócić bilet?

Niestety, zwroty ani wymiana biletu nie są możliwe. Nie dotyczy to jedynie przypadków, kiedy koncert został odwołany. Czasami może zdarzyć się, że koncert zostanie przełożony na inną datę, jednak zwrot biletu możliwy jest jedynie wtedy, gdy taka informacja znajdzie się na naszej stronie internetowej www.filharmoniamalucha.pl. Prosimy pamiętać! Ewentualne zwroty biletów przyjmowane są jedynie w miejscu dokonania zakupu. Podstawą do zwrotu jest paragon lub potwierdzenie przelewu oraz oryginał biletu, który należy przekazać przy zwrocie należności.

Jeśli koncert został odwołany, czy muszę zwrócić bilet, by otrzymać zwrot kosztów?

Tak. Jedynie dowód zakupu wraz z oryginalnym blankietem biletowym jest podstawą do zwrotu należności w przypadku odwołania lub przełożenia koncertu.

Jaka jest Wasza polityka zwrotu biletów w przypadku odwołania lub przełożenia terminu koncertu?

W przypadku zmiany daty lub miejsca koncertu, mogą Państwo zwrócić bilet przed rozpoczęciem imprezy za zwrotem całości sumy, na jaką on opiewał. W przypadku odwołania imprezy, mogą Państwo zwrócić bilet w miejscu jego zakupu, na podstawie paragonu lub potwierdzenia przelewu.
Poza wskazanymi powyżej przypadkami bilet nie podlega zamianie na inny ani zwrotowi.

Czy istnieje możliwość zmiany sposobu dostarczenia biletów bądź zmiany wysyłki na odbiór osobisty?

Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości zmiany sposobu wysyłki oraz odbioru biletów.

Czy mogę poprosić o wystawienie faktury na moje bilety?

Tak, w momencie dokonania rezerwacji i otrzymania zamówienia potwierdzającego - prosimy niezwłocznie o przesłanie poniższych danych i odesłanie do nas na adres marcela@bujnowicz.pl; potrzebne dane: nazwa kupującego, ulica, kod, miasto, NIP kupującego, nr zamówienia, wartość zamówienia (brutto). 

Nie mogę wydrukować biletu - co robić?

Proszę otworzyć plik PDF dołączony do korespondencji (e-mail) i wydrukować bilety. Gotowe. Proszę także upewnić się, że mają Państwo zainstalowane odpowiednie oprogramowanie, np. Adobe Acrobat Reader - dostępne do pobrania na naszej stronie.   

Kategoria 3: METODY PŁATNOŚCI

Jak mogę dokonać płatności za zakupione bilety? Czy istnieją jakieś wytyczne?

Wraz z mailem potwierdzającym zamówienie, otrzymacie Państwo instrukcję - jak zapłacić metodą przelewu bankowego. Aby kupić bilet w ten sposób muszą Państwo zrobić przelew na nasze konto: BUJNOWICZ Konsorcjum, ING Śląski o/Tychy, nr 85 1050 1399 1000 0007 0298 2968 zgodnie z wartością biletu(ów). Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie. Wpłaty należy dokonać w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. Jeśli nie otrzymamy płatności na nasze konto w ciągu 48 godzin, rezerwacja zostanie anulowana! Uwaga:
=> Jeżeli otrzymamy Państwa płatność po 48 godzinach, Państwa pieniądze zostaną zwrócone z potrąceniem 2 PLN opłaty manipulacyjnej (zwrot kosztów przelewu).
=> Jeżeli w tytule przelewu nie wpiszą Państwo numeru rezerwacji, Państwa pieniądze zostaną zwrócone z potrąceniem 2 PLN opłaty manipulacyjnej (zwrot kosztów przelewu).
=> Jeżeli wpłacą Państwo nieprawidłową sumę, Państwa pieniądze zostaną zwrócone z potrąceniem 2 PLN opłaty manipulacyjnej (zwrot kosztów przelewu).

Co należy podać w tytule przelewu?

Najważniejszy jest numer zamówienia, oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. 

Czy istnieje możliwość zapłaty za bilety kartą kredytową?

Na ten moment nie. Na razie jedyną formą płatności za bilety jest wyłącznie zwykły przelew bankowy na rachunek Organizatora:

BUJNOWICZ Konsorcjum, konto: ING Bank Śląski o/Tychy, nr 85 1050 1399 1000 0007 0298 2968

Od sezonu artystycznego 2010/11 planujemy wprowadzenie innych metod płatności:
KARTA KREDYTOWA - Visa lub Euro-/Mastercard, Płatności Dotpay.

Skąd będę wiedzieć, że pieniądze za zakupione bilety dotarły do Państwa?

Jeżeli dokonaliście przelewu bankowego - prosimy o cierpliwość; jeśli w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia nie otrzymacie Państwo swoich biletów lub informacji zwrotnej od nas (np. anulowanie zamówienia) - prosimy o kontakt. W przyszłości - w momencie wprowadzenia płatności za pośrednictwem dotpay, bilety powinny być dostarczone w ciągu 60 minut od momentu żlożenia zamówienia i dokonania płatności!

Czy i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie?

Jeżeli nie jesteśmy w stanie zrealizować Państwa zamówienia w takiej formie, jaką Państwo wybrali - proponujemy Państwu inną opcję lub w ciągu dwóch tygodni zwrócimy pieniądze na Państwa konto.

Kategoria 4: KONCERT

W co się ubrać na koncert?

W to, w czym Państwa dziecko oraz Wy sami czujecie się najlepiej – oczywiście w granicach rozsądku. Najważniejsze by czerpali Państwo radość ze słuchania muzyki i czuli się komfortowo w sali koncertowej. Niektórzy melomani (mali i duzi) wybierają formalne stroje, inni wolą codzienne ubrania – może tylko trochę bardziej eleganckie.

Ile trwa koncert?

Program każdego koncertu jest inny, ale najczęściej trwa około 60 minut.

Kiedy klaskać?

Podczas koncertów "FILHARMONII malucha" zwykle po każdym utworze repertuarowym. 
Należy jednak pamiętać, że na "dorosłych" koncertach filharmonicznych przyjęło się, ze pomiędzy poszczególnymi utworami nie nagradza się artystów oklaskami. Robi się to dopiero po wysłuchaniu wszystkich części symfonii czy koncertu, których zwykle jest trzy albo cztery. Żeby dowiedzieć się ile każde dzieło ma części najlepiej zajrzeć do programu koncertowego. Zobaczą Państwo, że każdy utwór jest podzielony – zwykle nazwy poszczególnych części odnoszą się do włoskich oznaczeń tempa. Istnieją jeszcze inne sposoby upewnienia się, że utwór się skończył i można zacząć klaskać bez obawy popełnienia nietaktu:
a. dyrygent opuszcza ręce i odwraca się przodem do publiczności
b. wszyscy na Sali Koncertowej zaczynają klaskać

Kiedy przyjść na koncert?

Przybycie 20 min przed koncertem to najlepsze rozwiązanie. Dzięki temu będą Państwo mieć czas, żeby okazać bilety, zajrzeć do filharmonicznej szatni czy kawiarni, wyłączyć telefony, znaleźć swoje miejsca i przeczytać program koncertu. Proszę pamiętać, że jeśli nie uda się Państwu zdążyć na czas, będą musieli Państwo poczekać w foyer, aż przerwa w koncercie będzie na tyle długa, aby zdążyć dotrzeć do swojego miejsca.

Czy można robić zdjęcia i nagrywać koncert?

To chyba najprostsza odpowiedź ze wszystkich – nie! Nie tylko powoduje to zamieszanie na scenie i przeszkadza innym melomanom, ale łamie również prawa autorskie.

Gdzie mogę znaleźć szczegółowe informacje na temat programu koncertu?

Najprościej znaleźć je w programie koncertowym, który można kupić / otrzymać bezpłatnie u bileterów przed koncertem. Informacje dotyczące naszych najnowszych koncertów mogą Państwo również znaleźć w naszym serwisie filharmoniamalucha.pl w linku KONCERTY. Jeśli chcieliby Państwo otrzymywać cotygodniowe informacje na temat najciekawszych wydarzeń w "FILHARMONII malucha", zapraszamy do zapisania się na listę subskrybentów newslettera koncertowego.

Kategoria 5: REGULAMINY

Jakie regulaminy obowiązują na koncercie i gdzie ich szukać?

Strony umowy uczestniczące w koncercie organizowanym przez Organizatora nie są związane postanowieniami wzorca umowy zamieszczonego na elektronicznym bilecie wstępu (e-bilecie). Obowiązujące ogólne warunki uczestnictwa w imprezie organizowanej przez BUJNOWICZ Konsorcjum są dostępne na stronie www.filharmoniamalucha.pl oraz w punktach sprzedaży biletów.
Prosimy, zapoznaj się z regulaminem uczestnictwa w koncertach.

Kategoria 6: KONTAKT

W jaki sposób mogę skontaktować się z „FILHARMONIĄ malucha” i jej Organizatorem?

Znajdziecie nas Państwo pod adresem (dane kontaktowe):
BUJNOWICZ Konsorcjum
ul. Sowińskiego 5A, PL 40-018 Katowice

sekretariat:
tel: +48 327 57 18
fax: +48 58 323 83 63
godziny pracy biura: poniedziałek-piątek 12.00 - 20.00
e-mail: biuro@filharmoniamalucha.pl

biuro koncertowe:
tel: +601 486 156.

 
 
 
 
BUJNOWICZ Konsorcjum Fundacja Ziarno Talentu
© 1997-2014 BUJNOWICZ Konsorcjum.
Żadna część jak i całość utworów umieszczonych na witrynie nie może być powielana i rozpowszechniana w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny, mechaniczny lub inny), na jakimkolwiek polu eksploatacji i w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczeniem w Internecie - bez pisemnej zgody BUJNOWICZ Konsorcjum. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody BUJNOWICZ Konsorcjum lub autorów jest zabronione i stanowi naruszenie prawa.

BUJNOWICZ Konsorcjum
PL 40-018 Katowice, ul. Sowińskiego 5A
tel./fax (32) 327 57 18 , GSM +48 601 486 156
email: biuro
NIP: 626-211-54-28, REGON: 273478885 

 

 
Close
Close

Projekt i wykonanie: NetVISTOR.