Nasze galerie:

Witaj Nieznajomy | Twój profil | Wyloguj się

Szukaj w publikacjach

Pokaż tylko

Pomoc: elektroniczne bilety na koncert (e-bilety)

Przewodnik zakupu biletów elektronicznych (pomoc)

Jeśli zdecydowali się Państwo na zakup bilety w Systemie Rezerwacji, można to zrobić w kilku prostych krokach:

  1. WYBÓR WYDARZENIA Z LISTY
  2. WYBÓR TERMINU
  3. LOGOWANIE BĄDŹ REJESTRACJA KONTA
  4. WYBÓR MIEJSC Z MAPY SALI
  5. KASA I WYBÓR RODZAJU BILETÓW
  6. PODSUMOWANIE I PŁATNOŚĆ

 

KROK 1WYBÓR WYDARZENIA Z LISTY

Wejdź na zakładkę "Lista wydarzeń" w menu głównym i kliknij w wybrane wydarzenie (np. w zdjęcie, nazwę lub guzik "więcej").

Wydarzenia są wysortowane według dat, dlatego najbliższe wydarzenia znajdziesz na górze listy.

Kolorowe zdjęcie okładki oznacza, że sprzedaż trwa lub rozpocznie się niebawem.

Czarno białe zdjęcie okładki oznacza, że bilety na dane wydarzenie nie są jeszcze sprzedawane.

 

KROK 2 – WYBÓR TERMINU

Po wejściu w konkretne wydarzenie możesz przeczytać więcej informacji na jego temat oraz zobaczyć godziny w których się odbywają.

W celu rezerwacji biletu klikamy na czerwony guzik oznaczony napisem "REZERWUJ". Zostaniesz przeniesiony do zakładki Logowania.

Jeśli guzik oznaczony jest napisem "NIEAKTYWNA" oznacza to, że na to wydarzenie nie można jeszcze kupować biletów.

KROK 3 - LOGOWANIE

Aby dokonać rezerwacji biletów musisz być zalogowany. W celu zalogowania prosimy o podanie adresu e-mail oraz hasła i naciśnięcia guzika "ZALOGUJ".

 

KROK 3 - REJESTRACJA

Jeśli kupujesz pierwszy raz musisz przeprowadzić prosty proces rejestracji. W tym celu naciśnij guzik "ZAŁÓŻ KONTO". Rejestracji dokonujemy na stronie profil.bujnowicz.pl, która jest zabezpieczona certyfikatem w celu podniesienia bezpieczeństwa Twoich danych.

Pamiętaj, aby po rejestracji ściągnąć pocztę e-mail i aktywować konto!

KROK 4 - WYBÓR MIEJSC Z MAPY SALI

Po udanym logowaniu zostaniesz przeniesiony automatycznie do wybranego wydarzenia. Jeśli nie zostałeś przeniesiony, musisz jeszcze raz wejść na wybrane wydarzenie i wybrać termin.

Pojawi się interaktywna mapa obiektu (wraz z rozkładem dostępnych miejsc). Teraz wybierz swoje miejsca klikając w zielone, dostępne pola (wolne miejsca). W momencie dokonywania rezerwacji, pod mapą obiektu pojawi się lista wybranych miejsc (rząd, miejsce, strefa, cena). Każda pozycja w osobnym wierszu. Po skończeniu rezerwacji wciśnij klawisz "KASA".

UWAGA1: prosimy wybierać miejsca zawsze obok siebie (tak, aby ze sobą sąsiadowały); w każdym innym przypadku zostaną Państwo poinformowani mailowo o anulacji zamówienia, a wpłacona kwota zostanie Państwu w całości zwrócona.
UWAGA2: rodzaje biletów i zniżkami wybierzemy w następnym kroku w "KASIE".

 

KROK 5 – KASA I WYBÓR RODZAJU BILETÓW

W tym kroku zobaczysz podsumowanie Twojego zamówienia: zarezerwowane miejsca (rząd, miejsce, strefa), rodzaj biletu (normalny, ulgowy), cena biletu oraz wartość zamówienia.

UWAGA: Tutaj, jeśli to możliwe, możesz wybrać zniżkę dla dziecka
(uwaga: jest to sprawdzane podczas wstępu!)

Sprawdź wszystko bardzo uważnie. Aby zakończyć zamówienie kliknij na „KUPUJĘ”. W czasie kolejnych kilku minut otrzymasz e-mail potwierdzający wraz z numerem i drukiem zamówienia (format PDF). Możesz otworzyć załącznik i go natychmiast wydrukować.

KROK 6 – PODSUMOWANIE I PŁATNOŚĆ

Ostatnim krokiem jest podsumowanie zamówienia. Tutaj znajdziesz również swoje zamówienie w postaci dokumentu PDF. Te same informacje powinny przyjść również na Twój adres e-mail.

Na dole zamówienia znajdziesz numer konta i tytuł płatności. Rezerwacje miejsc są aktywne jedynie 48h. Po tym czasie zamówienie może zostać automatycznie anulowane.

Zatem dokonaj niezwłocznie przelewu na konto bankowe Organizatora, podając w tytule wiadomości numer zamówienia (ewentualnie imię i nazwisko osoby zamawiającej). Po zaksięgowaniu płatności na koncie Organizatora automatycznie wysyłamy przez Internet, na Twoją skrzynkę pocztową - elektroniczne bilety. Wydrukuj każdy i zabierz na koncert celem okazania ich bileterom przy wejściu.

 

Jeśli masz więcej pytań, prosimy o kontakt!

   

Aby znaleźć odpowiedź na inne pytania dotyczące zamówienia, biletów, płatności, etc., zajrzyj do działu FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytań.

Dodatkowe informacje

(e-bilet) bilet elektroniczny:  

"Bilet elektroniczny" (e-bilet) zwany "biletem domowym" to nowość! Drukując bilet(y) w domu, nie tracą Państwo czasu na oczekiwanie na odbiór biletów przed koncertem lub dotarcie do kasy biletowej. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu zakup biletów nigdy jeszcze nie był tak sprawny oraz taki prosty.

Rezerwacja i zakup biletów:

* Zakup wyłącznie przez Internet, za pośrednictwem serwisu www.filharmoniamalucha.pl w:

przedsprzedaży ekskluzywnej - adresowanej wyłącznie do Uczniów Szkoły Muzycznej YAMAHA (na ok. miesiąc przed koncertem).

przedsprzedaży zwykłej - dla subskrybentów serwisu filharmoniamalucha.pl (na ok. 3-4 tygodnie przed koncertem).

* W potwierdzeniu zamówienia znajdą Państwo informacje o numerze rezerwacji i nieprzekra-czalnym terminie wykupu biletów - do 48 godzin! (2 dni robocze) od momentu dokonania zamówienia.Nie dotrzymanie tego terminu oznacza anulację zamówienia. Nie wyklucza to dokonania nowego zamówienia na zasadach ogólnych. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za anulacje rezerwacji, wywołane zwłoką w dokonywaniu wpłat na rachunek.
* Nie prowadzimy rezerwacji na dzień przed i w dniu koncertu.
* W dniu koncertu istnieje możliwość otrzymania tzw. WEJŚCIÓWKI - to bilet bez przydzielonych miejsc i bez możliwości rezerwacji oraz zwrotu, możliwy do nabycia tylko w dniu koncertu. LICZBA WEJŚCIÓWEK JEST OGRANICZONA.
* W przypadku rezygnacji z zamówionych biletów będziemy wdzięczni za niezwłoczne poinformowanie nas o tym na adres bilety@filharmoniamalucha.pl
* Dzięki wewnętrznym systemom informatycznym na bieżąco monitorujemy ilość i kategorie dostępnych miejsc.

Odbiór biletów: 

* Bilety wysyłane są automatycznie przez Internet - najpóźniej 3 dni robocze od zaksięgowania płatności przelewem na rachunku bankowym Organizatora lub od dnia dokonania płatności kartą kredytową - na skrzynkę pocztową Zamawiającego.  
* Przesłany Bilet elektroniczny, zawiera w swej treści m.in. imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia (a docelowo także kod kreskowy) identyfikujący Klienta.

Ceny biletów:

* Ceny biletów ustalane są na każdy koncert oddzielnie, wyłącznie przez jego Organizatora.
* Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat związanych ze sprzedażą biletu.
* W ceny biletów wliczony jest 8% podatek VAT.

Płatność za bilety:

* Płatność wyłącznie przez przelew bankowy na rachunek bankowy Organizatora:
BUJNOWICZ Konsorcjum, konto: ING Śląski o/Tychy, nr 85 1050 1399 1000 0007 0298 2968
* Na ten moment nie przyjmujemy innych metod płatności (m.in. kart płatniczych). 
* Jeżeli istnieje potrzeba wystawienia faktury VAT, prosimy o wcześniejszą, szybką informację oraz przesłanie danych do faktury na adres: marcela@bujnowicz.pl

Zwroty biletów:

* Wszystkie bilety zakupione poprzez serwis rezerwacja.bujnowicz.pl oraz naszych partnerów nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
* Zwroty dotyczą wyłącznie przypadków zmiany daty lub miejsca koncertu przez Organizatora; wówczas mogą Państwo zwrócić bilet przed rozpoczęciem imprezy za zwrotem całości sumy, na jaką on opiewał. W przypadku odwołania imprezy, mogą Państwo także zwrócić bilet w miejscu jego zakupu, na podstawie paragonu lub potwierdzenia przelewu. Poza wskazanymi przypadkami bilet nie podlega zamianie na inny ani zwrotowi.
* W przypadku rezerwacji opłaconych przelewem zwrot pieniędzy następuje przelewem.
* Za niewykorzystane bilety Organizator nie zwraca pieniędzy.
* W przypadku zgubionych biletów sytuacje będą rozpatrywane indywidualnie, po uprzednim skontaktowaniu się z nami.

Pozostałe informacje:

* SPÓŹNIENI WIDZOWIE zajmują miejsca wskazane przez Obsługę Widowni. Zajęcie wykupionego miejsca będzie możliwe po lub w czasie przerwy.
Jeżeli koncert jest grany bez przerwy, spóźnieni widzowie zajmą miejsca wskazane przez Obsługę Widowni. W obu przypadkach nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilet.
* WIDZÓW PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH prosimy o wcześniejsze poinformowanie swego przybycia telefonicznie lub przesyłając e-mail, wówczas przygotujemy dla Państwa dogodne miejsca.
* Na koncertach OBOWIĄZUJE ZAKAZ fotografowania, filmowania i nagrywania dźwięku.
* Prosimy również o wyłączenie telefonów komórkowych przed koncertem!
* Programy  koncertów z bieżącego repertuaru oraz foldery Sponsorów są dostępne / do nabycia przy wejściu i/lub na głównym foyer.

Podstawa prawna:

* Organizator nie odpowiada za informacje dostępne poza stroną www.rezerwacja.bujnowicz.pl
* ...

 
 
 
 
BUJNOWICZ Konsorcjum Fundacja Ziarno Talentu
© 1997-2014 BUJNOWICZ Konsorcjum.
Żadna część jak i całość utworów umieszczonych na witrynie nie może być powielana i rozpowszechniana w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny, mechaniczny lub inny), na jakimkolwiek polu eksploatacji i w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczeniem w Internecie - bez pisemnej zgody BUJNOWICZ Konsorcjum. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody BUJNOWICZ Konsorcjum lub autorów jest zabronione i stanowi naruszenie prawa.

BUJNOWICZ Konsorcjum
PL 40-018 Katowice, ul. Sowińskiego 5A
tel./fax (32) 327 57 18 , GSM +48 601 486 156
email: biuro
NIP: 626-211-54-28, REGON: 273478885 

 

 
Close
Close

Projekt i wykonanie: NetVISTOR.